Dallas Mavericks muhtemelen henüz yaz tatili planlarını yapmadı.
Clippers'ın 2-2 berabere kaldığı ilk tur Batı Konferansı play-off serisiyle Mavericks, sezonunun Cuma gecesi gibi erken bir zamanda sona ereceğini görebilirdi. Bu durumda Dallas oyuncuları, Çarşamba gecesi 5. Maç için Crypto.com Arena yakınındaki reklam panosunun içeriğini gerçekten beğenebilirler.
Ama muhtemelen hayır.
LA Live'daki reklam, küresel seyahat şirketi Skyscanner tarafından Clippers'ın mevcut tesisinin bulunduğu Chick Hearn Court'un hemen karşısındaki 1011 S. Figueroa St. adresindeki binaya yerleştirildi.
Büyük harflerle “Dallas'tan Cancun'a” yazıyor. Altında daha küçük harflerle şöyle yazıyor: “Cancun'a harika uçuşlar için Skyscanner'ı ziyaret edin.”
NBA'den, takımlarından veya play-off'lardan bahsedilmiyor ancak sonuç açık: Mavericks'in tatillerini planlamaya başlama zamanı çünkü bu seri aslında bitti.
Skyscanner'ın küresel marka başkanı Andre Le Masurier, Çarşamba günü Haberler'a gönderdiği e-postada reklam panosunun arkasındaki fikrin “sadece Mavs'i trollemekten ziyade biraz eğlenmek ve ortalığı biraz karıştırmak” olduğunu söyledi.
Le Masurier, “Biz, NBA hayranlarından, basketbol hayranlarından ve genel olarak spor kültüründen oluşan küresel bir şirketiz” dedi. “Bu anı Clippers ve Mavericks hayranlarıyla etkileşim kurmak ve bazı değerlerimizi ve kişiliğimizi göstermek için harika bir fırsat olarak gördük.”
Clippers, Çarşamba günü Haberler'a e-postayla gönderdiği açıklamada “LA Live'daki reklam panosunun Clippers'a ait olmadığını veya onun tarafından işletilmediğini” söyledi.
Clippers, “Rakiplerimize son derece saygı duyuyoruz ve bu mesajı hiçbir şekilde onaylamıyoruz” diye ekledi.
Le Masurier'e göre reklam “1-2-3, Cancun!”dan ilham aldı. ilk kez 1998 Batı Konferansı finallerinde, takımın Utah Jazz tarafından süpürülmenin eşiğinde olduğu sırada dönemin Lakers oyuncusu Nick Van Exel tarafından dile getirilen slogan.
“Her zaman '1, 2, 3, Cancun' meminin süper eğlenceli olduğunu düşündük, bu yüzden Courage Inc.'deki yaratıcı ortaklarımız akıllıca bir şey yapma ve yerel takımı destekleme fikriyle bize geldiğinde bunu başaramadık. Diren,” dedi Le Masurier.
“Bunun, NBA'in en ünlü arenalarından birinin dışındaki dev bir reklam panosunda şakacı bir şakayla Skyscanner'a dikkat çekmenin eğlenceli bir yolu olduğunu düşündük. … Saçma sapan konuşmalar, trollemeler ve rekabetler bu sporu bu kadar ilgi çekici kılan unsurlardan biri. Ancak kazansanız da kaybetseniz de, Meksika her zaman enerjinizi yeniden şarj etmek için harika bir yer ve Skyscanner da daha ucuza kaçmanıza yardımcı olan en iyilerden biri.”
Tabii ki dizi henüz bitmedi.
Crypto.com Arena'da her takım birer oyun kazandı. Dördüncü sırada yer alan Clippers, sağ dizinde iltihap olan yıldız oyuncuları Kawhi Leonard'ın desteği olmadan, beşinci sırada yer alan Mavericks'i 109-97 yenerek 1. maçı kazandı. Leonard 2. maç için geri döndü, Dallas'ın 96-93'lük galibiyeti sırasında 35 dakika içinde 7'ye 17 şutunda 15 sayı attı ve beş üç sayılık atışın hepsini kaçırdı.
Seri Dallas'a taşındı ve burada Clippers 3. maçta 101-90 mağlup olurken Leonard 25 dakikada 9 sayı ve 9 ribaund elde etti. Leonard 4. maçı da aynı diz sorunları nedeniyle kaçırdı ancak Clippers, James Harden'ın 116-114 gerisinde kazandı. Maçı 33 puanla tamamladı ve takımın son 16 sayısının 11'ini kaydetti.
Leonard'ın 5. maça çıkmayacağı açıklandı. Takımlar 6. maç için Cuma günü Dallas'a dönecek.
7. Maç varsa, Pazar günü Crypto.com Arena'da olacak ve sonrasında takımlardan birinin üyeleri kendilerini Skyscanner'da veya başka bir seyahat hizmetinde tatil rezervasyonu yaparken bulabilir.
“Clippers taraftarlarının Ve Mavs buna kıkırdadı” dedi Le Masurier, şirketinin reklamı hakkında.
Clippers'ın 2-2 berabere kaldığı ilk tur Batı Konferansı play-off serisiyle Mavericks, sezonunun Cuma gecesi gibi erken bir zamanda sona ereceğini görebilirdi. Bu durumda Dallas oyuncuları, Çarşamba gecesi 5. Maç için Crypto.com Arena yakınındaki reklam panosunun içeriğini gerçekten beğenebilirler.
Ama muhtemelen hayır.
LA Live'daki reklam, küresel seyahat şirketi Skyscanner tarafından Clippers'ın mevcut tesisinin bulunduğu Chick Hearn Court'un hemen karşısındaki 1011 S. Figueroa St. adresindeki binaya yerleştirildi.
Büyük harflerle “Dallas'tan Cancun'a” yazıyor. Altında daha küçük harflerle şöyle yazıyor: “Cancun'a harika uçuşlar için Skyscanner'ı ziyaret edin.”
NBA'den, takımlarından veya play-off'lardan bahsedilmiyor ancak sonuç açık: Mavericks'in tatillerini planlamaya başlama zamanı çünkü bu seri aslında bitti.
Skyscanner'ın küresel marka başkanı Andre Le Masurier, Çarşamba günü Haberler'a gönderdiği e-postada reklam panosunun arkasındaki fikrin “sadece Mavs'i trollemekten ziyade biraz eğlenmek ve ortalığı biraz karıştırmak” olduğunu söyledi.
Le Masurier, “Biz, NBA hayranlarından, basketbol hayranlarından ve genel olarak spor kültüründen oluşan küresel bir şirketiz” dedi. “Bu anı Clippers ve Mavericks hayranlarıyla etkileşim kurmak ve bazı değerlerimizi ve kişiliğimizi göstermek için harika bir fırsat olarak gördük.”
Clippers, Çarşamba günü Haberler'a e-postayla gönderdiği açıklamada “LA Live'daki reklam panosunun Clippers'a ait olmadığını veya onun tarafından işletilmediğini” söyledi.
Clippers, “Rakiplerimize son derece saygı duyuyoruz ve bu mesajı hiçbir şekilde onaylamıyoruz” diye ekledi.
Le Masurier'e göre reklam “1-2-3, Cancun!”dan ilham aldı. ilk kez 1998 Batı Konferansı finallerinde, takımın Utah Jazz tarafından süpürülmenin eşiğinde olduğu sırada dönemin Lakers oyuncusu Nick Van Exel tarafından dile getirilen slogan.
“Her zaman '1, 2, 3, Cancun' meminin süper eğlenceli olduğunu düşündük, bu yüzden Courage Inc.'deki yaratıcı ortaklarımız akıllıca bir şey yapma ve yerel takımı destekleme fikriyle bize geldiğinde bunu başaramadık. Diren,” dedi Le Masurier.
“Bunun, NBA'in en ünlü arenalarından birinin dışındaki dev bir reklam panosunda şakacı bir şakayla Skyscanner'a dikkat çekmenin eğlenceli bir yolu olduğunu düşündük. … Saçma sapan konuşmalar, trollemeler ve rekabetler bu sporu bu kadar ilgi çekici kılan unsurlardan biri. Ancak kazansanız da kaybetseniz de, Meksika her zaman enerjinizi yeniden şarj etmek için harika bir yer ve Skyscanner da daha ucuza kaçmanıza yardımcı olan en iyilerden biri.”
Tabii ki dizi henüz bitmedi.
Crypto.com Arena'da her takım birer oyun kazandı. Dördüncü sırada yer alan Clippers, sağ dizinde iltihap olan yıldız oyuncuları Kawhi Leonard'ın desteği olmadan, beşinci sırada yer alan Mavericks'i 109-97 yenerek 1. maçı kazandı. Leonard 2. maç için geri döndü, Dallas'ın 96-93'lük galibiyeti sırasında 35 dakika içinde 7'ye 17 şutunda 15 sayı attı ve beş üç sayılık atışın hepsini kaçırdı.
Seri Dallas'a taşındı ve burada Clippers 3. maçta 101-90 mağlup olurken Leonard 25 dakikada 9 sayı ve 9 ribaund elde etti. Leonard 4. maçı da aynı diz sorunları nedeniyle kaçırdı ancak Clippers, James Harden'ın 116-114 gerisinde kazandı. Maçı 33 puanla tamamladı ve takımın son 16 sayısının 11'ini kaydetti.
Leonard'ın 5. maça çıkmayacağı açıklandı. Takımlar 6. maç için Cuma günü Dallas'a dönecek.
7. Maç varsa, Pazar günü Crypto.com Arena'da olacak ve sonrasında takımlardan birinin üyeleri kendilerini Skyscanner'da veya başka bir seyahat hizmetinde tatil rezervasyonu yaparken bulabilir.
“Clippers taraftarlarının Ve Mavs buna kıkırdadı” dedi Le Masurier, şirketinin reklamı hakkında.